22 haftalık hamileyim ama tam olarak hareketlerini hissetmiyorum birde karınımın içi acıyor doktor norlamelde 2 hafta sonra cagrıdı ama benim içim rahat etmedi için yarın gitcem kontorele doktor dicek sen yine geldin mi 😂 daha pazartesi gitmişdim ama napyım ya özlüyorum mıdımı hem içim rahat eder belki varmı benim gibi kendi doktorda bulan habire 😊