srnglcskn Geçen hafta perşembe 2li tarama testi verdim. Özel hastaneye gidiyorum en geç 10 gün içinde ararız dediler ama hala bir dönüş olmadı. Sizlerin testi kaç gün sonra sonuçlandı?
egesmommm srnglcskn ultrason sonucunu o gün vermişlerdi kan sonucunu ise araya bayram girdiği için bayramdan ilk pazartesi arayın demişlerdi. Aradım sonucunuz çıktı istediğiniz zaman gelin alın dediler. Arayın isterseniz bi
Minigim38 Devlette yaptırdım 1 hafta icinde çıkmıştı bazi sonuclar e devlete düşmüştü ben ordan gördüm hastaneye gitmistim arama falan olmadı
Sedaduru srnglcskn Allah razı olsun 🙏🏻🤗 amin sizin de Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻🤗