Sdt3456 Kızlar bi kaç gündür uyluk kemiği agrısı cekıyorum iç bacaklarıma dogru. Gecmedı bugun doktora gıttım nst ye bagladı 20 sancı çıktı rahmın kapalı ama dedı ulturasonda. Pruloton ıgne vuruldum. Böylesi bır durum yaşayan varmı aranızda
Ormanmeyveli Sdt3456 20 sancı değildir ki 40 ve üzeri sancı olarak kabul edilir ben öyle biliyorum. Herkeste 20 çıkar zaten neden panikletti ki doktorunuz
Ormanmeyveli Sdt3456 NST sonucunda 40 mm Hg üzeri ve 20 dakika süreyle en az 3 düzenli sancının olması doğum başlamak üzere olduğu anlamına gelebilmektedir. Nette de bir hastanenin sitesinde böyle diyor doğru biliyormuşum
aylinpalaa Sdt3456 benimde bugün 31 ile 35 arası çıktı ona bile normal sayılır sadece yalancı sancıların başlamış dedi tabi benim haftam da ileri 34 haftalığız