17+4üz
Eşim ydışında, memlekete annemlerin yanına geldim. Bide tek olunca hiç geçmiyo zaman. İstanbulda haftada bi doktoruma uğruyodum, burda hastane de uzak,onun gerginliği de var. Hayırlısı bakalım..
İst da sıcaklardan mide bulantısından ölüyodum,allahtan bura serin de çok iyiyim. İştahım açıldı
Hareket hissetme olayı daha yok… çok dikkatli dokunup bekleyince hafif bi seyirme hissediyorum gibi,psikolojik değilse