maman-es Merhaba güzel anneler 🙋🏻♀️ 37.haftaya kadar da çalışmak istiyorum, iznimin büyük kısmı doğumdan sonraya kalsın diye. Tam ne zaman rapor almak gerekiyor 31+6ya kadar mı? Yoksa 32+ içinde de rapor alınabiliyor mu? Ona göre doktor randevusu alacağım 🤷