Krnn1 Kızlar genelde forumda sola yatın bebek harekelenir deniliyor ama benim bebeğim sağa döndüğümde daha çok hareket ediyor. Acaba rahatsız mı oluyor ben anlamadım bu sıpayı ya😬
Nskyhn Krnn1 ben de sola yatınca çok pis indiriyor acaba diyorum üstüne mi yatıyorum 😂😂 geçen doktor bana artık düz yatmayı birakmalisin sağ sol ama en çok sol dedi o günden beri sola dikkat ediyorum ama çok pis yapıyor. 😂
Umay255 Krnn1 hep sola yatıyorum 19 haftalık olcam sağıma yatınca sanki biri beni bicakliyo ağrım oluyo solda gayet rahatım 🤣🤣
Rnaslh Krnn1 bende de aynen bu şekilde oluyor bazen sola yatmaktan bi taraflarım ağrıyor sağa bi dönüyorum sanki çıkacak içerden öyle hareketleniyor oğluşum 😄 yalnız değilsiniz bizde varız😂😂
Munure Krnn1 ay ben daha yeniyim fakat soluma yatınca sağ tarafında sabki bişey kopuyor böyle içimden bişey sökülüyor gibi neden acaba o yüzden sürekli daha yatıyorum 😶☹️14+3
Melismelo Ben sola döndüğümde sol tarafıma arka arkaya cok kötü vuruyor sanki üstüne yatıyormuşum gibi bu sefer ben rahat edemiyorum sağ tarafa yatıncada kan gitmiyor sanki sağ üst karnım uyuşuyor ağrıyo hicbir türlü rahat edemiyorum artık 28. Haftamdayım 🥲
Canpolattt Kalp sol tarafta oldugu icin bebege kan akisi daha iyi saglaniyormuş ve sola yatinca mide yanmasida azaliyormus
Krnn1 Canpolattt mide yanması noktasında haklısın. Sağa uzandığımda midem yanıo soka dönünce hafifliyr baya