Merhaba .
Dünden beri tüm vücudumda kas ağrıları var .
Başım çok şiddetli ağrı içirisinde .
Sanırım bulaşıcı hastalığa yakalandım .
Bu durumda bebeğime zarar gelmeyecek şekilde ne yapabilirim .
İlaç alamıyorum .
Parolunda hiç bir etkisi yok ..
Varsa önereceğiniz ,deneyimledığiniz şeyler sizden bekliyorum arkadaşlar 🙏