Mrsskaraca Normalde 7+4 olmasi gerekirken doktor daha küçük olduğunu soyledi sanirim gec dollenme, carsamba gunu 6+6 olacak dogum gunumde randevu aldım kalp atisi duyulur mu. Duyamazsam doğum günümde cok uzulucem 😒
kendincebirii Mrsskaraca ben geçen hafta 6+5te duymuştum canım içini ferah tut inşallah duyarsın sana da çok güzel bi hediye olur 😘 benimde geçen hafta 7+5ti doktor crl si 6+5 uyumlu dedi ama ultrasondan ultrasona değişiyor canısı sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebeklerimizi 🥰
Bebismucize Mrsskaraca canım ben sat göre 6+6 haftalığım bugün muayenem vardı kese ve kalp atışını gördük ama bana 6+2 haftalıksın dedi doktorum seninde inşallah görünür 🙏🏻
Dilsay Mrsskaraca Kuzum doğursan bile lohusalık var o hamilelekten betermiş 😂🤦🏼♀️Şuan reglime 2 3 gün kaldı sinir hastası oldum 2 gündür ya deliricem😂😂Doğursan da kurtuluş yoook🤷🏼♀️