Mars7676 Mrb arkadaşlar şimdi doktordan geldim suyumun azaldıni söyledi bol bol su iç dedi Bebek hareket etmezse acil gel dedi korkuyorum 35+1 haftalıkgim daha önce böyle bi durumu olan oldumu
_akalin3 Mars7676 bu haftalarda oluyor ya havuc suyu cok için o da su yapar baya zaten 1 hafta filan dayanda kuveze gırmez
Umran06 Mars7676 7 temmuzda bu sebepten sezeryan ile 36+1 de doğum yaptım. Korkma bebeğim gayet sağlıklı şimdi yanımda rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
eminegulbalci Mars7676 ben yaşadım 36dan sonra her gitmemde suyun azalıyor dedi doktor. En son 39+5te bir sınır varmış o sınırın altına düşünce sezeryana almıştı doktor. Ama günde 3 litre su içip havuç suları içmiştim 36dan sonra