Gizemozge92 Bugün 27+2 deyım dr cocuk su an ters duruyor dedı boyle olupta sonradan donenler olduysa kacıncı haftada dondu acaba sezeryan olmak zorunda kalırmıyım ? Tesekkur ederım cevaplarsanız cok sevınırım
mmihri Gizemozge92 ters derken? Zaten daha çok erken değil mi benim de o haftalarda tersti. 34 te baş aşağı gelmişti.
Lisakassandra Gizemozge92 ben şu an 31 im ve doktor 34 de kadar dönüyor dedi eğer ki 34 de kadar dönmesse sezaryana alıyorlar
Canpolat Gizemozge92 Canım daha erken bebeğin rahatlıkla pozisyon değiştireceği haftalardasın daha.Bebek 36 haftadan sonra dönemiyor çok zorlaşıyor yeri baya baya daralıyor.Biraz sabret zaman geçsin döner Allah’ın izniyle 😘
Majun Ben de 27. Haftadayim ama daha çok erken değil mi sürekli dönüyor bu ara bebek yeri geniş olduğu icin
MeriHera Gizemozge92 zaten şuan çok erken canım 32 den sonra genelde dönüyor bebekler, şimdi yer geniş zaten takılıyor içeride darlaşmaya başlayınca pozisyonunu alacaktır
Hamile_anne27 Gizemozge92 canım daha erken ya. Benim 39 haftalık daha dönmedi. Senin dönme ihtimali daha fazla
Gizemozge92 Benı cok sevındırdı yazdıklarınız. Donermı donmezmı bılemedım ılk gebelıgımde erkenden donmustu ama demekkı son haftalara dogru da olabılıyor . Ne zaman gıtsem ters duruyo dıyor moralım bozulmustu.tesekkur ederım hepınıze