Azra41 Selam annisler ben başlıkta yazdığım gibi 21+4 günluguz 😊 kizcem şu 2 gündür çok normal çok fazla hareket etmiyor büyüdükçe normal mi ki acaba ?
Seyma-Aslan00 Azra41 hareketlerinin düzensiz olması normal canım haftan ilerledikce düzene giriyo biz 28 olduk bazen iki üc saat hissetmediğim oluyo rabbim sağlık versin kucağınızda büyüsün inşAllah❣️
Azra41 Seyma-Aslan00 bu 2 gündür böyle ondan önce fildir fildirdi kahvaltıdan sonra pitpit etti şimdi uzandım gene başladı 😊 sağlıklı kucağımıza alalım da inşallah baska bişey istemiyorum valla 🤲🥰