Caglatan Ay her gün arayıp hadi daha dogurmadın mı ne zaman dogurucaksın sorularından sıkılanlar burda mı😡sanki bizim elimizde olan bisey tav oluyorummmmm
mmihri Caglatan kesinlikle bunaldım artık açmıyorum zaten. Şimdide halam yazmış 🤦🏼♀️ Bide sanki hastaymışız gibi “ Bi kurtulsaydın, aklımız sende vs “ diyorlar. Yahu ağrım yok sancım yok gayette iyiyim. Size ne ? Çok sinir olmaya başladım artık
Caglatan mmihri ay evet agrım sancım yok diyorum ay sezeryanla alıcaklar o zaman diyolar cok biliyolar 😐
mmihri Caglatan aynen bizide böyle strese sokuyorlar farkında değiller. Ben mi büyütüyorum diyordum ama dün eşim bile dedi bir günde 4-5 kişi arayınca “ niye böyle psikolojik baskı yapıyorlar diye “
Caglatan mmihri dogru gercekten insan acıklama yapmaktan yoruluyo saglıkla gelsin diceklerine baskı yapıyolar cahillik iste🤦🏻♀️
kedisever11 Caglatan ayy sorma sanki keyfimizden doğurmuyoruz, ne yapalım bebişlerin keyfi yerinde demek ki içeride 😅
Gamzess1 Caglatan Ben dahaca 37+1 im bi akrabamız babama ay sanki padişah doğuruyor doğursun artık demiş 🙄🙄
zamaneannesi Gamzess1 ay yokk artık hiç yüz vermeyin bizim gibi 40 olursanız iyice işin içinden çıkamazsınız sonra birkaç hafta önce söyleyin olmadı 😅
zamaneannesi Caglatan ay herkesin derdi aynı demek bende 40+1 oldum sanki benim dışımda herkes taşıyor bu bebeği biz şikayet etmiyoruz etraftakiler bıkkınlık getirdi 😏
OzgeSyr_ Bide sey var 38 de olacak yaaa olsunn benımde erken olmustu buyur gider kafana takma sağlık olsun flan 😂 sezeryan olacak zaten 38 den snra beklemıyor ki doktor takmadgm seylerı takıyomusm gibi konusuyolar sinir oluyorum🤣