Heyv Selam kızlar. Oğlum şuan 26 aylık bi kardeşi olsun istiyoruz. Travel sistem bebek arabası almıştık. 2. Olunca mecbur pusetle kullancaz arabayı. Siz 2. Çocuk olunca büyük olan için araba aldınız mı?
Dyg61 Heyv ben almadım cunku oglum ıkı yasından sonra arabaya bınmek istemedi kızımda abisinin arabasını kullandı
cansualisa Heyv Kraft Porto arabamız var kızımda pier varsın travel kullandım 6 ay sonra sattım hiç gerek yokmuş zaten Ocak ayında doğum yapcammm yaza kadar ele avcaaa geliyor bu araçla devam ederiz
hunilimom Heyv ben tam tersi küçük için araba aldım 😂 diğerini kırdık çünkü yani yine kullanılıyor ama 2. El baston aldım
2koftemom Heyv bastpn tipi aldık büyük için yazın daha hafifive iyi oldugu için. İkisinide kullanabilirler ya
Dyg61 Heyv baslarda biraz zorladı sürekli kucak istedi babası omzuna falan alıydu sonra ona ebeveyn kontrollü bisiklet aldı halası ona bınınce rahat oldu
2koftemom Heyv kraft porto sanırım çok iyi ve ben letgodan aldım temiz kulanılmıs ona rağmen çok iyi sürüşü sizdebakın mutlaka temiz yeni.gibi seyler cıkıor okadar para vermeye gerek kalmıyor hemde temiz ve kaliteli