Babies16 SedanurAydnAta benimde oyle ittiriyor bacaklarini basida asagidan itrryor doguruyrm saniyrm ama tik yok 😅
Hgemr Merhaba ben de bu paylaşımı görmeden başlık açtım az önce 🙊 bir şey merak ediyorum baş aşağı dönen bebek doğuma kadar aynı mı kalır yer değiştirebilir mi? 26.haftada doktor bebek dönmüş normal doğum pozisyonunda dedi. Doktora sormayı unuttum tabi🤦🏼♀️şimdi de merak ediyorum. Birkaç haftadır vajinamda baskı hissediyorum onunla alakalı olabilir mi?
SedanurAydnAta Hgemr büyük ihtimalle ondandır canım yerleri yeterli olduğu için yer değiştirebilirler bence
YamurmitKayhan SedanurAydnAta 18 den beri baş aşağıda doktora göre ama ben hissediyorum geziyor geziyor doktora gidince aşağıya iniyor :)) 35 hafta 2600 falan olduk bakalım
SedanurAydnAta Babies16 Allah yardımcın olsun canım anlaşılıyor mu nişan gelince yoksa tuvalette mi farkettin
Esracim SedanurAydnAta maşallah tatlım ne güzel dönmüş seninki. Ben 31+5 de gittim popo gelişli dedi doktor. Şimdi 33+0 oldum hala aynı sanırım kafası yukarda hissediyorum. Gittiğim haftada 2200 kg di benimki