Kızlar bana da 1 hafta daha doğurmamam için tavsiye verebilir misiniz🙄 38+5 olduk bu gece itibariyle. Doktorum tatilde. Ayın 1inde gelecek. Eğer doğum olursa başka hastane ve doktora yönlendirecek ama ben kendi doktorumun doğurtmasını istiyorum. Korkudan ilişkiye girmiyoruz zaten. Yürüyüş yapayım diyorum. Normalde yapmam gerekirken. Ona bile çekiniyorum. Ne yapacağımı şaşırdım. İnsanlar doğurmaya çalışıyor, ben doğurmamaya😓