ilkimilkim Arkadaşlar bugün doktordaydım 39. haftamdayım 1 cm açılmam var sadece dogum belirtiside yok sancı çıktı ama düzenli değil. Eşimin izni kısıtlı doğuda görev yapıyo ve izin çok sıkıntılı. Hurma ilişki vs şeyler yapıyoruz kilosu herşeyi yerinde çok şükür. Doğumun başlaması için bana tüyo verin lütfen 😭😔
Kleopatra- ilkimilkim Evin içindeyseniz eğilip kalkma hareketleri yapın yavaş yavaş bir yerden tutunarak. Plates yapın. Plates topu alma şansınız varsa onu alıp üstünde de hareket edebilirsiniz ama yoksa sorun değil bir yerden destek alıp eğilip kalkma hareketleri yapın. Sıcak duş alın bol bol yasağınız yoksa cinsel ilişki yaşayın mutlaka faydası olacak.
Susam1920 ilkimilkim yani isterseniz Dr başlatabiliyor ben çok ağırlaştım bebekte büyüyor yarın bebek gelişimi iyi olduğu için Dr doğumu başlatacak insallah
bebeklerin_annesi ilkimilkim ahududu çayı al kaynar suya at 5 dakika sonra süz ce iç 100 de 100 işe yarıyor kızım 41+0 da doğdu İçmeye başladım 5. Gğn doğum yaptım Bir akrabam 37 de içiyor ve 4 gün sonra doğum yapıyor Biri de içmeye başladıktan 3 gün sonra doğum yapıyor Beni m doğum zamanı burda bşr çok kişi yazmıştı
zumra123 Bol bol yürüyüş yapın Ve ara ara scuat yapın Bunları yaparken hurma yiyin bide ben sancım gelsin diye bi kaşık zahter kaynatıp içmiştim gecesine sancım geldi (ama zahter çok etkili bi bardaktan fazlası tehlikeli olabilir bilginiz olsun )🌸 Sağsalim kucağınıza alın inşAllah🤲🏻🥰
zumra123 Semaan Antep’teyim burda kullanılıyor kekiğe benziyor ancak kokusundan anlaşılıyor farklı bi bitki olduğu çok faydalı.
zumra123 ilkimilkim hayır bi günde bi çay bardağı İçin 🌸 bi tatlı kaşığını bitki çayı gibi demleyip içebilirsiniz inşAllah sağsalim alırsınız kucağınıza 🤲🏻🥰
mmihri Bende 40+4 teyim yürüyüş vs pek farketmedi ama pilates topunuz varsa üzerinde kalçanızı çevirmek biraz işe yarıyor gibi. Yani ben onu yapınca biraz sancı hissediyorum bakalım 🤷🏼♀️
Kleopatra- ilkimilkim Bol bol sıcak duş al canım goguslerine masaj yap ki bebek uyarılsın. Normalde zaten göğüse dokununca erken doğumu falanda tetikliyor. Sen yap hem sütün de uyarılmış olur sütün de gelir doğunca bebek. Sabret stres yapma evi sil bol bol temizle eğil doğrul yor kendini biraz
Hamile_anne27 Sehrihuzun hayır canım kekik farklı. Zahter farklı bir bitki. Kekiğe benziyor. Antepte çok oluyor. Kışın gribe çok iyi geliyor
Berf123 Zahteri deneyince mutlaka yazın beklemedeyim bende 39+1 hala gelmedi pazartesiye kadar gelmezse suni sancıyla dogurturum dedi doktorum aşırı korkuyorum ben kendi sancımla istiyorum
Semaan Berf123 bu doktorlar neden suni sancı dayıyor yaa ben 41. Haftada sancım geldi bekledik o haftaya kadr ne aceleleri var acaba anlamıyorm cocuk gelicgi vakti bilir
Berf123 Semaan pazartesi 40+1 olacaz sice suni sancıyı kabul etmekmi mantıklı yoksa 1 hafta daha beklemekmi
Hande123- Semaan e çünkü o son haftalarda içerde kakalarını yapıp yutabiliyorlar,çok tehlikeli.Nabzı düşüyor,bebeğin hayatı tehlikeye giriyor.En iyisini doktorlar bilir,her şeyin bir sebebi var
Semaan Berf123 pazartesi 40+1 olucaksan bekleme canım cocuk kalasını yapabilir ben 39 olucaksın anladım kalasını yapar belki suni denersin dayanamazsan sezeryan olursun bsey olmaz korkma
Sehrihuzun Berf123 banada suniyle baslatalim denildi ama sezeryana dönme olasılığı oluyo bi hafta daha beklemeyi tercih ettim olmazsa yine suniyle baslatilcak kasilmalarim var nstde sancida cikiyo sizde nasil
Sehrihuzun Hamile_anne27 Şanlıurfada yaşıyorum bende burda kendimiz topluyorz kekikle farkını bilmiyorum ama cok benziyo 😊ictim bakalim bnimde dogumum baslar inşallah