Sumiire Kızlar saray sarması yapcam aman ne kolay demeyin kolay tarif diye diye hiç yapmamışım 😂 şimdi bu hindistan cevizinin üzerine yaptıgımız muhallebili soğukmu döküyoz sıcakmı birde tepsi ıslama gibi bişey yok dimi buna bide muhallebili yumuşacık un kokmuyo diyen tarifinide paylaşıversin hele
hemsirebianne0901 Sumiire Saray Sarması Tarifi – Başka Tarif Denemeyin! (videolu) https://www.nefisyemektarifleri.com/saray-sarmasi-6918933/ kırılmadan tutturabildigim tek tarif 😀
Mysaa Sumiire ben sıcak yazmıştım soguk dök diyen olmuş en iyisi karısmim şimdi ne olur ne olmaz 😀😀 yukarda kalsın diye yazim bari😀😀😀😀
berceste5155 Sumiire her zaman nefis ev yemeklerinin tarifini yaparım ve tam tutar hindistan cevizini dökmeden önce tepsinin altına streç film sererseniz hem kolay sarılır hemde tepsi kirlenmez link açılmazsa diye detay verdim [
Meryemgundogdu2_ Ben sıcak döküyorum canım tepsi ıslatma yapmıyorum zaten en altta Hindistan cevizi olduğu için yapışmadan sarılıyor çikolatasını da muhallebi soğuduktan sonra döküyorum onu soğuk döküyorum, kolay gelsin şimdiden😊
Sumiire hemsirebianne0901 ah bide açılsa şu linkler 😩 bende tarifi nefis yemekten baktım buyuk ihtimal aynısı çok saol 💕💕
Sumiire Mysaa işte sıcakken dökünce hindistan cevizleri altında puf olmaz mı içine karışır erir gider yani mantığım öyle diyo 😂 bende biliyom bişeyleri kesin yanlış yapcam dedim buraya bi sorayım
Mysaa Sumiire hahah yok sıcakken yapısıypr sonra sogugunca diğer muhallesbisini koyarsın . Sadece topak topak olmaması lazım o nedenle güzel güzel karıştırman gerek bana göre zor bi tatlı ama basit gözüküyor da 😀