Damladamla123 Arkadaşlar doktorum şeker yüklemesi istemedi açlık tokluk şekerine baktırmamı istedi sadece.Benim gibi olan var mı?Şeker yüklemesi yapılması gereken bir şey mi?Ayrıca açlık şekeri 69 tokluk 75 çıkmış.
HilalEyce Damladamla123 benim doktorum da yükleme istemedi. Daha sonra suyum biraz fazla çıkınca istersen yükleme yapalım istersen yine açlık tokluk ver dedi onlardan da bir şey çıkmadı.
hemsiree Damladamla123 çok düşük çıkmış sizin hipogliseminiz var şeker yüklemesi yaptırın bence bir de öyle bakın. benim doktorum yaptır ya da yaptırma demedi bana bıraktı ben yaptırdım
Bonjouratous İlk gebeliğimde benim de sadece açlık tokluk şekerime bakıldı. Çünkü açlık tokluk şeker değerleri az da olsa bilgi veriyor. Farkettiyseniz sizin de baya alt sınırda çıkmış
hemsiree Damladamla123 ama benim bilgi vermem doğru olmaz ki. en iyisi doktorunuza danışın siz umarım büyük problem yoktur