ilkiminannesi baby22_ bende 5. Gün embriyosu transferi oldum 12 Ocak da bugün transferi saymazsak 5. Gün test yaptım pozitif çıktı profil de var bakar mısın
Kubra12355 NE02 ilkiminannesi ben tüp bebekle hamile kaldım bir gün sonra doğumum var ben hiç idrar testi yapmadım, kandakini bekle bence inşallah vardır hayırlı sonuçlar alırsınız 💐