Sevvvv41 Tokluk üç kez 180 ve üstünü görünce insuline başlatmıştı beni. Daha öncesinde birkaç gün diyet denemistik ama tek başına olmadi. Şimdi günde 4 kez insülin kullanıyorum ve diyet yapıyorum. Düzene giriyor bir yerden sonra korkmayın dikkat ederseniz bebeğe de hiçbir zararı olmaz.