Shnern Bugun cati muayenesi oldum 37+0 im uygunmus catim . Bebisim 3200 kilosu biraz iri bir bebekmis acaba sizlerde durum ne ?
Sinemm Shnern sancin olmadan mi oldun muayne cnm doktorum bana nst de sanci çıkınca çatı muaybedi yapıcaz dedi maaşallah kilosu iyi iri bebek ama normal.doğum için belirli kilo var 3800 den sonra zor oluyormuş doğuma kadar kaç olur acaba hayorlisi olsun 🙂
Shnern Sinemm insallah hayirlisi olur canim evet ben istedim cari muayenesi bir amda bebek gelince ozamana birakmak istemedim onceden icim rahat etsin diye istedim 2 hafta ileri dedi cnm bebek ama gecerae kiloyu sezeryan olur sanirim 😯😯
Sinemm Shnern bende sordum şancı gelince bakıcaz dedi canım tabi iri olursa sezeryan olur hayırlısı olsun inşallah