maydaymaydaymayday Brsn2525 fikirse fikir ondan yazıyorum. Ben iki ismide hiç ama hiç beğenmedim. Ne ayrı ayrı ne beraber.
Deletedmom_85 Hevesini kırmak istemem ama, iki isim olacaksa uyumlu olmalı nacizane tavsiyem. Aden sare pek uymamış gibi. Tek sare daha güzel bence💐
Serap-Yigit Adem arkadaşımın oğlunun adı. Kız adı olarak da kullanıldığını duymamıştım. Bana kalırsa sa Sare çok daha güzel. Sağlıkla büyütün 🌺
Serap-Yigit Deletedmom83940 klavye düzeltmiş. Aden Tuğra arkadaşımın oğlunun adı. Klavye düzelttiği için Adem olmuş 😂 diğer oğlu da Arden Batu. Bak bunu da düzeltti zor düzelttim 😂
Brsn2525 Aynen Adem değil aden teşekkür ederim bu arada ya iki isim düşünüyorum ama uyumlu olması TABİKİ de önmeli bir türlü bulamadım sare isminin yanına bi isim🌹
Serap-Yigit Brsn2525 klavye düzelttiği için Adem olmuş. Aden olduğunu okudum zaten. Adem diye bir tanıdığım olmadı bu zamana kadar 😊
Serap-Yigit Deletedmom83940 görümcemin kızının adı Panur. Ayağı uğurlu gelen anlamına geliyormuş. Daha önce duymamıştım. Artık isimlerde çeşit fazla. Gönlünüze göre bulursunuz inşallah
Beyza001 Kuzum bende aden koyacaktım kızımın ismini hatta eşimin de benimde çok hoşumuza gitti içimize çok sindi ama malesef anlamı kötüymüş yani Allahın lanetlediği ad kavmi var Hud suresi 60. Ayette geçiyor aden ad kavimli demekmiş canım malesef