Kizlar 13+4te her sey sükürler olsun ki normal ama bir tek idrar kesesi görünmedi. 1 ay sonra tekrar çagirdi. Aç gitmistim doktora test falan kan vericekdim o yüzden. Ama ultrasona girdigimde azacik bir sey atistirmisdim. Doktor bebek daha küçük o yüzden tüm organlar tam görünemeye bilir ve açda ola bilirsin ondan ola bilir dedi. Ama yinede endiseliyim 🥺🥺