Iremerol Merhabalar , ben 10+5 den selam diyorum size ☺️ Acaba ikili üçlü testler yerine daha kesin sonuç veren bu testlerden yaptıran deneyimli anneler var mı aramızda ? Ben düşünüyorum açıkçası ikili üçlü testler tam doğru sonuc vermiyor ve her seferinde stres yaşanıyor direkt bunu yaptırmak mantıklı geliyor. Tabi biraz pahalı ama düşünülebilir. Ne diyorsunuz?
2022bebeki Iremerol Ben Cumartesi günü yaptırdım ve sizin gibi düşünüyorum. Sadece ihtimal gösteren ve genellikle yanlış sonuçlar veren bir testle ikileme düşmek istemedik. Biraz pahali da olsa sağlık için bir yatırım olduğu için yaptirmak istedik 😍 12.haftamda yaptırdım
Ftmgl1207 Iremerol 1 hafta önce yaptırdım. Doktorum yaptirmami istedi. Bence de yaptırılabilir sadece tek pişmanlığım genel bakılan hastalıklara baktirabilirdim. Plus seçerek detaya inmek sonucu beklerken beni yıpratıyor.
onurhan Iremerol ikili tarama testi sıkıntı çıkmıştı benim ondan doktorumun önerisiyle nifty testi yaptırdim kuzum
Ddm34 Iremerol ben de yaptırdım . 11. Haftada suan 15. Haftadayım . Benım özellıkle yaptırma sebebım 1 . Gebelıgım dusukle sonuclandı ve yasım 34 . Doktorumun dedıgıne gore 2 li 3 lü testler olasılık verıyormus . Kararı bıze bıraktı. Bız de fetal dna yaptırmaya karar verdık. 10 gunde acıklandı. 3 lü teste gerek kalmadı . Ayrıca cınsıyetı de soyluyorlar . Ben nipt de yaptırdım hızmetten memnun kaldım bı sorun yasamadım
Iremerol 2022bebeki aaa ne güzel , sonuclarını da inşallah iyi olur sağlıklı bebeğinizi kucagınıza alırsınız ☺️ Peki hangi firma ve ücreti neydi öğrenebilir miyim ??
2022bebeki Iremerol Cok teşekkür ederim hepimizin bebeği sağlıcakla doğsun inşallah 😍 genoks,intergen,ad genetik falan vardi Ankara’da popüler onlara sordum ancak Amerika kiti kullanıp Türkiye de yaptırıyorlardi testi. Bu işin uzmani İskandinav ülkeleri ve Amerika o yüzden yurtdışına göndermek istedik. Doktorumuzun da anlaşmalı olduğu İzmir Genetik e yaptırdık. 4000 lira ödedik 😍
baby3_ 2022bebeki merhaba inşallah herşey temiz çıkmıştır . Tam olarak nelere bakılıyor bende araştırmak isterim
2022bebeki baby3_ Merhabalar daha 10 gün var sonucumuzun çıkmasına inşallah sağlıklı haberlerini alırız 🤗 Tüm kromozom,genetik hastaliklarin tespiti için kullaniliyor bu test. Down sendromu, otizm vs gibi başlıca bilinen hastaliklar içerisinde. En güzel yanlarından biri de erken dönemde cinsiyeti kesin olarak öğreniyorsunuz 😍Bölgenizdeki genetik test yapan firmalari arayip bilgi alabilirsiniz ❤️
Ddm34 Iremerol şunu da ekleyım sonuclar yurtiçinde arastırıldı. Yurtdısı hem cok pahalı hem gereksız geldı. Ayrıca allah korusun bı sıkıntı cıktıgında cok muhattap bulamıyorsunuz denıldı. Zaten dolar bazlı bır hızmet bır de onun ıcın eksrra para vermek ıstemedım :)
2022bebeki Ftmgl1207 Evet kesinlikle doktorumuz bu konuda çok hassas bizim gibi. Uygun fiyatli firmalarin o fiyata olma sebebi yurtiçi labaratuvarlari kullanmalari zaten🤗
Iremerol Ben de yaptırmayı düşünüyorum daha dün araştırdım eurofins diye bi firma , fransaya gönderiyorlarmış kuzenim memnun kalmıs ama genelde amerka ve iskandinav ülkeler iyi diyorlar. Bilemedim. Devlet hastaneleri ya da özel hastaneler yapıyor mu ki türk lirası ile ödeyebiliyor muyuz 😅 yani mersindeyim birde hangi firmalar var tam bilmiyorum
gizgizz Iremerol ben de inşallah bu cumartesi 11+5te yaptıracağım genoksa, 6 bin TL vereceğim. Düşüncelerinizde ve testi yaptırmak isteme konusunda haklısınız durumunuz varsa bence değer
Aface Merhaba , ben de 10+5 te yaptırdım . Amerika’ya gittim testim. Firmanın adı ınvitae . Çok memnun kaldım 7 iş günü içerisinde sonuç geldi. Ayrıca cinsiyetini de öğrenmiş oldum. İkili üçlü testler bir olasılık, ben olasılıklarla ilerlemek istemedim