25 yaşında anne olucam bakalım 😃 şuan doğduktan sonra sadece sevme kismini düşünüyorum. Gece uykusuzluklar falan bana göre değil ama bakicaz. :/ Çocukluğumdan beri uyku duzenim hiç şaşmaz. Akşam 10 dedin mi uyumak isterim yani. Çok nadir özel durumlarda uyumam. Ama sabah 7 de bazen daha erken saatte uyanırım. Bu aralar gece uyuyamiyorim, kalkıyorum falan depresyona girdim resmen. Çok kötü hissediyorum uyuyamadigim için.