Merhabalar bugün petinatologa randevumuz vardı bebegin ense kalınlıgı 2.2 cıktı. 11+4üz ama ultrasonda tam 12 haftalık. Doktor korkmayın ama biz gerekli testlerimizi yapalım istediğimiz 2nin altında olması dedi. Varmı böyle bir durumu yaşayan sonrasında güzel haberler alan