Deletedmom8373 Kızlar bebeğinizin sağda mı solda mı olduğunu nasıl anladınız? 13+2 Sağ tarafım o kadar sakin ki sol tarafımda fırtınalar olaylar olaylar 😂 Bazen orası sertleşiyor nasıl anlayabilirim.
Peelinn Deletedmom8373 henüz bunu anlayacağınız büyüklükte değil bebek ama 🤣🤣 gazdır falan o. Ödemdir . Bi yerde toplansa da anlamanız mümkün değil
Maviii3 Deletedmom8373 şu an minnoş biraz jöle kıvamında kemik yapısı sertleşmediği için net belirgin hissiyatlar veremiyorlar maalesef. Annenin kilo durumuna göre yavaş yavaş 16. hafta itibari ile hissedilebiliyor. Yüksek kilolarda daha geç hissediliyormuş. Hoş bence gebelikte imkansız diye bir şey yok ama bu haftalar birazcık erken oluyor 🥰
Umay255 Deletedmom8373 hamile kaldığım dan beri hep sağım ağrıdı ve 19 haftalık olcam hala aynı kuzum ❤️
miranmomsss Deletedmom8373 ilk haftalarda soldaydı bebek solda tutunmuş dedi doktorum ama şu an sağda gibi
Deletedmom8373 Maviii3 Yok ben hareketleri hissetmiyorum 🤭 O tarafta bir seğirme var bazen sertleşme var hani bağırsak hareketlerini de takip ediyorum onlardan Farklı birde doktor muayenede oraya dokunuyor ondan dedim hani nerde olduğunu bilip ona göre seveyim diye 😂
Deletedmom8373 A_r_m_i07 Hoşuma gidiyor valla hadi artık hareketleri hissedeceğimiz zamanlara geçelim😍
Deletedmom8373 A_r_m_i07 Bu arada doktorumla konuştum eğer iç karnınız dar ise sessiz ve sola yatarak bebeğin kıpırtılarını hissetmeniz mümkünmüş 🥲
A_r_m_i07 Deletedmom8373 ay bilmiyorum ki canım benim göbek kısmım yaygan olduğu ic karnım geniş sanki leğen gibi yani 😂 🤭
Umay255 Deletedmom8373 Benim iç karnım çok dar ve dediği gibi 19 haftalık olmama rağmen artık kolay bir şekilde hissediyom bide karnım büyüdü 🥰
Deletedmom8373 Umay255 kişiden kişiye değişiyormuş birde sanırım insanın vücudunu tanımasıyla alakalı diye düşünüyorum hissetmek çok güzel birşey 😍
Maviii3 Benimki pek bir kımıldanıyor, hep yeri değişiyor. Alerjik hapşırmalarım var sık sık. Ne zaman hapşırsam korkuyor mu artık nedir hemen başlıyor hareket etmeye 😁
Umay255 hambostanimEymen bacım bırak olmasın karnım var diye önümü gormuyom 🤣🤣 artık 7 8 ayda bana 2 kişi lazım taşımaya bide 9 kilo aldım