Aysennn5555 Kızlar 32.haftam ağustosa denk geliyor ve okullar tatil çalışabilir raporu alsam iznim sonra kullanabiliyor muyum yoksa yanıyor mu direk doğum ekimde bilgisi olan var mı
Aysennn5555 Kbrakrs ya çok saçma 8 hafta kalıyor doğum sonrasına çok az ücretsiz izne ayrılmayı düşünmüyorum nasıl yapacağım bilmiyorum 🤷🏻♀️
ilosmoms Aysennn5555 görümcem geçen sene Ekim’de doğurdu bu sene tatile girmeden önce 1 hafta gitti sürekli rapor oldu 3 er ay