elifserkancinar Kenanizm18 çok uygunmuş şaşırdım internet sitelerinde bile genelde 50 lira geçende bi markette 35 liraya gördüm uygun gelmişti 😊
Kenanizm18 elifserkancinar evet canım uygundu baya o zaman nette 30 tl di orada tesadüfen görmüştüm ☺️
Kenanizm18 elifserkancinar https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/sleepy-merhaba-bebek-seti-354424420?ggap_m=ocs&ggap_s=cimri&ggap_c=mobile&ggap_n=standard&ggmktg=OCS_cimri_mobile_standard____&mpch=ads&utm_source=cimri&utm_medium=ocs&utm_campaign=cimri&ggmktg1=OCS*cimri******&scxid=14489-163508-2357-0
elifserkancinar Kenanizm18 valla görseydim kaçırmazdm nasip inşallah bidahakine yakalarim ama sanırım elimdeki bezler yeter 140 adet 1 numara var.daha almama gerek yok sanırım 😊 alırsam 2 numara alayım
Ecrindemet Ben oglusuma prima premium care aldim.42 liraydi :) almak isteyen olursa ha bu arada icinde 108 tane var .
Yildizim https://instagram.com/muhendisinoglu?utm_source=ig_profile_share&igshid=bntnlqpoc6l2 Buraya bakabilirsin araştırmaları ile hangi bebek bezi kullanılmalı söylüyor
Ecrindemet elifserkancinar esim askeri personel .Askerlerin alisveris yaptigi marketler var orda buldum.Hemen aldim normalde 65 lira sanirim .
Merveozcelikcckl elifserkancinar canım sleepy kullanıyorum her ikisinde de çok memnunum 72 li 1 numara aldım fazlasını sakın alma çünkü numara çabuk büyüyor ama stok yapacaksan 2 ve 3 numaralarından da al derim
mhtp18 YagizAsyaMom ben 200 lıra civarı aldım İnternetten sen cok iyi fiyata almıssın 1 numara 108 adet yeter mı acaba
Bskogzhn Kenanizm18 ilk asamada ıslak mendil almadım ebebekte pamuk satılıyor kendimiz suyla ıslatıp siliyoruz.. daha sonra sleppy nin ıslak mendilini kullamayı düşünüyorum ilk zamanlar ıslak mendil kullanmayı düşünmüyorum
Kenanizm18 Bskogzhn bende aynı sekilde yapıcam canım ama hastanede pamukla silme imkank olmaz die ıslak mendilide koydum yanıma.
Bskogzhn YagizAsyaMom sleppy sart deil ama prima almamız önerilmiyor onun yerine evet molfix alabilirsiniz ama ben asla prima almam içeriklerini arastırın derim