Birkuzucukbeklerken Zey-neppp hahahaHH benimde oyleydi ilk kizim başak burcu ikincisi zamanında doğarsa o da basak burcu olacak 🤣🤣🤣🤣
Misilefe Lgel tabiki Aslan Başak kadar sevimsiz bir burç olamaz teyzem Başak pinpirik ve çok kendine güvensiz Aslan candır benim oğlumda Aslan olacak nasipse
Citlenbik Sumiire ben başak burcuyum her halta ağlarım. 😂😂 genelde mantıklı olurlar ben safın tekiyim kurnaz olurlar o da yok bende aslan iki kişi tanıdım birinden nefret ederim kendinden başka kimseyi sevmez
Citlenbik Asasasas yay ama ben gerçekten söylüyorum hayatta tanıyacağınız en duygusal insanlardanım arkadaşlarımda der şimdi ona buna üzülüp zırlar anlatmayın şuna derler mantıklı olmak isterdim bu kadsr hüzünlü bir kalp taşımak istemezdim
prenseslerblogg Semrasular abim de öyleydi evlenene kadar😂 bence genel olarak erkekler evlenene kadar annelerine düşkün oluyorlar kızlar babaya 😊
Semrasular prenseslerblogg ben anneye düşkünüm babama çok değilim babamdan kaynaklı olabilir sanırım ama babam bana erkek kardeşimden daha düşkündür 😁
GlsMila Lgel benimde aynı yarih araşığına geliyor ve ben kesinlikle başak olsun istiyorum başak bebekleri ile ilgili okuduğum yazılara daha çok hoşuma gitti zaten eşimde aslan evde iki liğder ruhluyla uğraşamam 😂😂😂
Citlenbik Sumiire aynen vallahi takıntı zırlaklık duygısallık titizlik hepsi var ama mantık yok yükselen yay ama o da çok duygusal değil ben herkese ve herşeye üzülebilirim 😆
morportakal smallbaby terazi kadınları güzel olur benim seçme şansım olsa kızım terazi olsun isterdim. Ama biz de normal doğumu bekliyoruz aslanla başak arasında bir şey olacak 🥹
baby3_ Lgel kız ise ikisi de olur ben aslanım yükselen de Başak. Ama erkekse Başak olsun bence , adlan erkekleri hep duygusal gripli tanıdığım yani hepsi
Sumiire Citlenbik yay benim burcum ağlamayı hiç sevmem aglayanlarada gıcık olurum dahada ağlatasım gelir çünkü mantıklı acık acık konuşup halletmeyi severim ama tabi benimde ağladıgım oluyo bacı senin içindem geliyo demekki duygusallık
Bellacaio Lgel eşim 22 ağustos aslan. Başağımsı aslan diyelim hatta😂 temiz titiz biridir. Oğlumda aslan, gerçekten tam denilen gibi merhametli ama çok dediğim dedik.