GsAnne 4+5 im kizlar 2 gundur adetten daha fazla kanamam var beta artisim kontrol ediliyor kimyasal gebelik yasayan arkadaslar sizinde boylemiydi belirtileriniz dış gebelik olur diye korkuyorum 😪😪😪