Nurezel 24. haftadayım gideli 3 hafta fln oluyo sadece d vitamini verdi ilk 3 ay folikasit kullandım sadece.bana ozmanlar bn vitamini 6. ayda başlatıyorum deyip vermemişti.ama sağlık ocağı demir vitamini verdi ben onu kullanıyorum bayadır.yalnız yaklaşık 1 haftadır ayak ve bacaklarımda kramplar başladı bi kaç gün içinde ilkay hanıma gidicem hem şeker yüklememin sonucu için hemde rutin kontrol için.bu kramplar içinde sanırım magnezyum fln verir die düşünüyorum.