Eşinin yanına geliceksin sanırım yaptığın işe göre değişiyo tabi ama hamilelikte devletin verdiği imkanları soruyosan anlatim sigorta mecburi zaten gelir gelmez eşin seni üstüne sigortalatması gerekiyor kendine hemen bi kadın doğum doktoru bul zaten kontroler doğum vs sigorta tarafından karşılanıyor eşinin gelirine göre gene devlete eşya yardımı için başvura bilirsiniz ondan hariç doğum yaptıktan sorna çocuk parası ve annelik parasına başvurun 1 sene boyunca 300 euro annelik parası alabiliyorsunuz ayrıca tabiki cocuk doğduktan sorna kontolleri oluyor bunların hepsi sigorta tarafından karşılanıyor