Ataly Merhaba, oğlum 7 aylıktı Uludağ Üniversitesi’nde sünnet ettirdim. Çocuk üroloji bölüm başkanı tanıdıktı bizzat kendisi yaptı. Sünnet için gelen olunca çoğunlukla kendisi giriyor. Sabah sünneti yaptı, operasyondan sonra ilk çişini yapınca taburcu ettiler. Tüm odalar tek kişilik zaten 15 tl oda ücreti 95 tl operasyon ücreti ödedim. İlk gece çişini yaparken oğlum hep ağladı. Sonraki günlerde hiç birşey olmamış gibi hareketlendi. Ağrı sızı enfeksiyon çok şükür olmadı. Randevu bulabilirseniz ve yakınsanız üniversitede yaptırmanızı tavsiye ederim. Asistanlardan öğrenci olduğu için yakından ilgileniyorlar hemşirelerde aynı şekilde