Sabah kalktığım da sağ göğsüm de bir ağrı vardı eşimi işe gidecekti hazırlanıyordu bende kahvaltı hazırlıyordum göğsümün uçunda bi ıslaklık hissettim kıyafetime geçmiş ıslanmış o da az bişeydi ama ağrısı da olunca tedirgin oldum 27 haftalık gebeyim ilk gebeliğim bi de endişelendim biraz bilgisi olan aydınlata bilir mi