Nurayy28
Ilk hamileligim tecrubesizim haliyle gögüs kremi olarak tavsiye bekliyorum annelerden 34 haftalik oluyorum gögüsümün kahve kısımlarında kuruluk var ne zaman kullanmaya baslamaliyim 😊
Birde bebeğe ilk biberon olrak ne almayalım
Denizpekdal
Biberonu bilmiyorum almadım henüz ama lansinoh göğüs kremi kullanıyorum düzenli olarak. O sertliği acısını alıyor.
denizefe
madecasol en guzelı demendı hepsı en ıyısı o doktorda onu onerdı
Semesu
temmuzda doğum yapan arkadaşım 7 aylık oldugum icin oneride bulundu. Emzirirken asiri aci cektigini, beyninden vurulmusa dondugunu, emzirme saati gelince strese girdigini ve 7 aylikken ona da baslamasi gerektigini soylediklerinde pek sallamadigi icin cok pisman oldugunu soyledi. Bakim kremlerinizi simdiden kullanmaya baslayip daha az acili, daha az yaralı bir emzirme donemi yasamaniz icin tam zamani oldugunu bildirmek istedim. Ben basladim lansinoh kullaniyorum. Bi de mumsy natural onerdi onu da kullanmaya baslicam. Önceden önlem almakta fayda var
Nurayy28
Xoxox
Her duştan sonra karnıma ve göğüslerime bebe yağı sürüyorum ve madecasol kullanıyorum şükür çatlamam da ağrım sertliğim de olmadı Doğumdan sonra krem kullanmayı düşünmüyorum ama annelerimizin usulünden uygulayıp karbonatlı suyla sileceğim bolca göğüslerimi yara olmaz bebeğin ağzında da pamukçuk çıkmaz diyorlar.
HaticeNazlcan
Lansinoh kullanıyorum ben Doğumdan sonrada devam ediyorum
Seher1809
Lansinoha ne zaman başlamak gerekiyor ben 7. Aya yeni girdim