Kizlar, dün gece 4den beri sancim var. Yani dogum sancisi nasil bilmiyorum ama karnim da regl olacakmişim gibi bir ağri var. Bebeğim aşiri hareketli acaba o hareketli diye mi böyle diye düşündüm ancak nedense öyle olmadigini düşünüyorum. Bebeğim araliksiz 3-4 saattir hareketli ve asla durmuyor. Bu dogum belirtisi falan degil dimi? Yatakta saga sola bile dönemedim düşünün. O derece ağrim vardi.. 😢