moonlight41 kızlar düşüğümden bugun tam 4 hafta geçti hayla regl olmadım hamilemiyim acaba yoksa gecikme olabilirmi iki gün önce test yaptm negatifti korunmadim dusukten snra belirtierim adet olacakmşm gbi kasik ağrısı, iştah artışı,bel ağrısı,halsizlik
Yetilk moonlight41 benimde düşük yapalı 2 gün önce 1 ay oldu doktotum kürtsjdan sonra 15 gün sonrada regl olabilirsin 1 buçuk ay sonrada dedi zaten bende düzensixlikte vardı öncesinde bende beklemedeyim bakalım
Zln2152 moonlight41 düşükten sonra gecikme oluyor tabi ki. Büyük ihtimalle adet göreceksiniz bir kaç gün içinde o ağrılar ondandır
Berivan3 moonlight41 Bende düşük yaptım 5 haftalık ti Tam aradan 9 ay geçti adetim hiç duzensizlik olmazdı 8 gün geçti test yaptım negatif çıktı sonra diiger gün adet oldum ve Rahim bebek istediği için gecikme düzensizlik olmuş şimdi hamileyim ve tam 10 +4 🥰
Sevimlipanda24 Canım düşükten sonra gecikme olabiliyor regl’de sen en iyisi hastaneye gidip kan verip baktır en sağlıklısı öyle olur varsa da orada belli olur zaten
moonlight41 maisiyah_345 hayır dusukten 4 hafta gecti parca dusurdm cokta buyuk deyildi 5+1 iken düşürdüm ama hayla adet olmadm olcakmis gbi oluyorum ama yok bisy
moonlight41 Rabia_zanile 3 kes yaptim hep negatif çıktı ama umutsizlige kapilmiyorum umarım inslah bu sefer sağlıklı olur bu gebelik 😒
Dilara9 moonlight41 canim bende bes haftaliken düsük yapmistim ve direk diger ay hamile kalmistim adetin gecikdi mi aceba InsAllah sende hamilesin🥰
Yetilk Dilara9 düşükten sonra gebeliğinde bi sıkıntı yaşadın mı bende düşük yapalı 1 ay oldu doktorum 3 ay rahimin dinlenmesinin iyi olacağını söyledi ama bu süre içinde gebelik olabileceğini de söyledi bende hemen olsun istiyorum ama tekrar aynı şeyleri yaşamaktanda korkuyorum
moonlight41 Yetilk yok normal adet surem gibi 5 gun kanama gordum kesildi benimde doktorum 3 ay dinlen dedi ama ben bebek istiyorum 2 kaybim var
Dilara9 Yetilk hayir canim cok sükür bi sikinti yasamadim ama asadan ilac aliyordum Cok sükür simdi 32 haftalik olduk ♥️
Berivan3 Yetilk DÜŞÜK yaptın diye bidaha yapacak değilsin bende de Ayn korkular var Allaha büyüktür strese sokma kendini
Berivan3 moonlight41 rahmin dinlensin seni cok iyi anlıyorum bende yaşadım ve 9 ay sonra hamile kaldım sun 10 +4 sabırlı ol rahmin güçlensin birda aynısını yaşama 🥰🙏