Kızlar ben evlendikten sonra başka bi ilçeye geçtik e haliyle bekarkenki aile hekimimi değiştirdim burdakine geçirdim ama burda o kadar çok sağlık ocağı ve doktor var ki.. bana yakın olan 2 no’lu sağlık ocağıydı herhangi bi doktor seçtim. Randevu aldım bugüne. Adet günüm bugün kan vermek için gittim. Testim silik pozitif çıktı. Burda öyle bi doktor yok kaydını burdakilere al o zaman dedi işte. E nabızdan hemen alayım dedim. İşte burda şu şu doktor var dedi bakıyorum söyledikleri doktor 8 no’luda çalışıyor gözüküyor 😫 söyledim ama dediği şey evet 8 no’lu gözüküyor olabilir ama burda doktor.😩😩😩😩 napıcam şimdi kızlar değerlerime baktırmam lazım acilden versem ne diyebilirim sağlık ocağı bakmıyo mu dicem 🤣 kaydımı değiştirdim ama 4 ağustosta değişicekmiş😫 napayım direk kadın doğuma mı gitsem onun için de erken ama 😫 ne yapıcam lütfen fikir verin bana