Kızlar
Gebelik şüphem vardı adetim 2 gün geçti test yaptım negatif,gebelik olsa silik bile olsa çıkar diye düşünüyorum o yüzden kan vermedim..adetlerim düzensiz geliyor ve iki gündür şeffaf akintim var adet olacağım zaman mi yumurtluyorum acaba geçen ay da adetim baya gecikti..bu durumu yaşayan var mı hamile kalamamaktan korkuyorum açıkçası