Doğum yapmış tecrübeli anneler 40.haftadayim ve hala daha hic sancim ve acilmam yok yarina kadar süre vermisti doktorum kendi sancim geldi geldi yoksa suni sanciyla dogum yaptırcak ben ne yaptiysam kendi sancim gelmedi bebeğim sanki boyle 2 3 haftada deseniz rahat rahat durur gibi hic gelme belirtisi göstermiyor suni sancidan korkuyorum hic açılma vs olmadığı icin ne yapsam akıl verin kızlar 🥺