Annekusumm _momy_ 13.haftadaa 13 cm 90 gram demisti doktorum bu haftalarda boy kiloya fazla takilmiuorum ama cizelgeye gore normal ustu acaba alt sinir mi yaziyo bu cizelgede 🤔
onurhan _momy_ ay bende perşembe günü gidicem 37+5 oluyoruz öylede bakalım kaç kilo diycek haftaya cuma günü doğum zaten 👀
_momy_ burada en çok sorulan soru bebeğim kilosu normal mi düşük mü ? fazla mı normal doğum olmaz mı ? benim de aklımdaydı böyle bir çizelge buldum fırumda
_momy_ onurhan benim normal doğum ilk gebeliğimde 42 hafta içinde 3350 doğmuştu ne açılmam ne sancım vardı . şimdi yine geç olur mu bekler miyim diyorum ama ara ara sancım var gerçekten beklemek çok zor çok heyecanlı sabırsız bir süreç çünkü
_momy_ onurhan yok yok ikinci de insan başına geleceği biliyor belki ondan daha tedirgin oluyor 😅😅😅 ama bebiş eninde sonunda biticek diyerek kendimi sakşnliyorum anksiyetem var
_momy_ Annekusumm ben o haftalrda hiç sormamıştım ama bu çizelgeyi happymomda aldım bebiş ama çizelge doğru bence
Annekusumm _momy_ bnde sormadim doktor kendisi soyledi aklimda kalmis oyle dediqim qbi takilmadiqim icin hic arastrma gereksinimi duymamistim 😊