Merhabalar. 27+1 haftalik hamileyim. Dun gece saat 1 de baslayan bir agriyla uyandim. Kasik ve feci sekilde bel agrim.vardi. sanki adet olacakmışım gibi. Doguruyorum sandim. Neyse gecti uyudum. Az önce tekrar sanci girdi karnima kasiklarim vajinanin ust kismi agriyor. Böyle olursa doktoruma gidecem. Randevuma daha var. Sizce normal mi bu aylarda. 2. Gebeligim bu arada. Kizimda hic boyle olmamıştı