Naznaz6224 Çarşamba günü doğum yaptım gece 1 buçukta suyum geldi hastaneye gittim sıfır açıklık sıfır sancı sabah 8 e kadar yavaş yavas kendi sancim geldi açıklığım 4 cm olmuştu fakat doktorum bu sancinin ve acilmanin yetersiz olduğunu söyledi az miktarda suni sancı verecez dedi saat 10 a yakın suni aldım yarım saat sadece açıklığim 6 cm oldu çıkardılar sonra kendi sancimla saat 12 de doğum yaptım yani suni sancı acilmami hızlandırdı 2 saatte aldım bebisimi kucağıma