2 kimyasal bi kürtaj doktor istedi rahim filmini annem rahmini elletme dedi bi tırstım ben kararsız kaldım çektirip peşine gebe kalanda varmış
Yapışıklık olunca adet kanaması az gelirmiş ultrasonda bakıldığında rahimde yapısal bozukluk olmadığı belirtildi kist yok enfeksiyon yok yumurtalıklarım doğal izlendi ilk muayenemde sizce yaptırmalı mıyım bu doktorda rahimde sıkıntı varsa bebek yerleşemiyorda olabilir dedi 🤷🏻♀️ Tecrübeli olanlarınız bi akıl verse?