Papatyaesin Kizlar makrome kapisusu yapiyorum fakat bunu ben doguma giderken kim takicak biz mi takiyoruz hastane mi takiyor birde asmaya aparat kurdele falan getirmek lazim mi gökkuşağı makrome kapi susu hazirliyorum yardimci olur musunuz
Mutluhatun Papatyaesin yanınızda kim varsa o takar ben odaya yerleşirken kendim takmıştım 😂 Kapının üstünde aparat oluyor genelde ama siz yinede tedbirli olun
Canpolat Papatyaesin Canım muayeneye giderken odaya bakmak iste ,kata çık.Genelde kapı üstünde çıkıntı oluyor görmüş olursun.Bide sen doğuma girerken yanında kim varsa o asıyor😀Ya sa doğumdan çıkınca kalabalık değil ise kendin asarsın 😀