Misssitare ya 29+2 ama maşallah çok hareketli canımı çok acıtıyor. Eşim bile şaşırıyor hele göğsümun tam altına öyle bir vuruyor ki hafif egilemiyorum bile eğildiğim an da gümmm😂 çok zorlamaya başladı. Geçen doktorun ultrason cihazının olduğu yeri tekmeleyerek kaldırmaya çalıştı doktor baktı napiyo gibisinden 😂 dedim annesinin hiperaktivite tanısı var kızı napsin. Sen yandın diyor bence de yandım 😂 tek istediğim zamanında gelsin çünkü ne uyuyor ne ediyor sanki kabına sığmıyor sıkılıyor