Dikkat et canım kendine 😃 ben 2. Trimeser başında yoğun bir enfeksiyon kaptım, idrar yolu enfeksiyonu, kaç kutu antibiyotik kullandım. Oturmak, kalkmak eğilmek çok zordu. Bulantilsr daha kötü baslamisti 😃 ama 1.5 aya iyileştim şimdi çok şükür iyim ama bu dönem idrar yolu enfeksiyonu dikkat et