Aytnnn Galiba akşam olmuş ben uyurken, kanama şeklinde kahve rengi kuru kan vardı afedersiniz iç giyisimde, ağrım filan yok 39+2 günlük hamileyim ilk hamilelik doktora baş vurmalımıyım acilmi?
zehra-ss Kan tekrarlarsa mutlaka gidin. Bende de oldu 21. Haftaydı henüz düşük tehlikesi diye korktum meğerse küçük bey dönerken olmuş doktorum öyle dedi. 😅 tekrar gelmedi zaten. Sizin doğum yakın temkinli olun bebeğinizin hareketleri önemli hissediyorsunuz değil mi ?
zehra-ss Aytnnn Temkinli olmakta fayda var. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi inşallah 🙏