BusraKader suni sancı dedi açılmam hıc olmadığı ıcın çatı muasınde falan da cok canım yandı ağladım hatta o derece sancımda hiç çıkmıyor hemşire bi arkadaşım var suni sanci kesin çözüm degl haftan ileri olduğu ıcın sana cok uzun süreli verirler keske açılman 2 cm 3 cm olsaydı dedi en azından cektıgın acıya değerdi normal doğum yaparsın deyınce korktum biraz boşuna çekmek istemiyorum diye dün sezeryana karar verildi 😊😊